کد مطلب: 204704
تمام ظرفيت هاي بسيج براي مبارزه با ويروس کرونا پاي کار آيد/ تشديد طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني مد نظر قرار گيرد
تاریخ انتشار : 1399/12/14 12:49:10
نمایش : 946
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: لازم است طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني با جديت بيشتري در استان جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس اجرا شود.
به گزارش  هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز ؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري امروز در جلسه بررسي طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، با اشاره به اينکه از ابتداي اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني تا کنون موفقيت هاي زيادي کسب شده است اظهار کرد: با ورود طرح شهيد حاج قاسم سليماني آمار فوتي ها به دو رقمي کاهش پيدا کرد.
 
وي با اشاره به اينکه بسيجيان در طرح شهيد حاج قاسم سليماني تلاش ارزنده اي داشته اند  تصريح کرد: بسيج پيکره مردم است و اعتمادي که مردم به بسيجيان دارند باعث مي شود که در کارشان هميشه موفق باشند.
 
سردار اکبري با اذعان بر اينکه متاسفانه در محاصره ويروس جهش يافته قرار گرفته ايم بيان داشت: سرايت انتقال اين بيماري بسيار زياد است لذا مراقبت ها، پيشگيري و کنترل کردن آن بسيار مهم است.
 
وي تاکيد کرد: لازم است طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني با جديت بيشتري در استان جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس اجرا شود.
 
سردار اکبري ياد آور شد: بايد با رعايت پروتکل هاي کامل بهداشتي از انتقال و گسترش اين بيماري جلوگيري کنيم و نگذاريم شيوع پيدا کند و ما را دچار بحران کند.
 
وي با بيان اينکه براي اجراي طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني خيلي ها کارشکني کردند گفت: آن هايي که براي اجراي اين طرح کوتاهي ميکنند بيشتر به دنبال منافع خودشان هستند.
 
سردار اکبري از تمام فرماندهان نواحي و نيروهاي زير مجموعه خود  خواست که با جديت بيشتري براي اجراي طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني به صورت شبانه روزي پاي کار آيند .
 
وي با اشاره به اينکه طي ۱۴ روز بايد يک ميليون و ۱۰۰ هزار نفر تست فوري گرفته شود گفت: اگر در شهر يا روستا يا محلي ويروس کرونا جهش يافته مشاهده شده بايد آن روستا قرنطينه شود و نبايد اجازه دهيم کنترل از دست ما خارج شود.
 
سردار اکبري در پايان تاکييد کرد: لازم است تيم هاي مراقبتي و نظارتي تشديد شود، آموزش به افراد داوطلب براي گرفتن تست فوري صورت گيرد و در نهايت تشديد طرح سپهبد حاج قاسم سليماني در دستور کار قرار گيرد.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg