کد مطلب: 204918
قهرمان پروري مربي ايراني در سکوت و توجه مديران دووميداني به خارجي‌ها!
تاریخ انتشار : 1400/03/19 09:45:50
نمایش : 901
مربيان ايراني با وجود بي توجهي که به آنها صورت مي گيرد، در سکوت در حال قهرمان پروري هستند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، مربيان سازنده زيادي در دووميداني ايران حضور دارند که قهرمانان زيادي را پرورش داده و در حال حاضر نيز پرورش مي‌دهند، اما توجهي که بايد به آنها صورت بگيرد در ميان مديران فدراسيون در سال‌هاي گذشته وجود نداشته، اما تا نام مربي خارجي مي‌آيد سر تعظيم فرود مي‌آورند و همه چيز را برايشان فراهم مي‌کنند.

محسن رباني يکي از مربيان ايراني است که خودش قهرمان پرش با نيزه بوده و چند سالي است که وارد جرگه مربيگري شده و در اين مدت توانسته عملکرد خوبي را از خود به نمايش بگذارد. رباني که رکورددار اين ماده بوده، در حال حاضر شاگردانش نيز رکورددار رده‌هاي پايه ايران هستند.

ارشيا مصدقي نوجوان 16 ساله ايران اين روزها با هدايت رباني اين روزها توانسته به رکورد 5 متر پرش برسد که نتيجه بسيار خوبي براي اين نوجوان در سن 16 سالگي محسوب مي‌شود و اين نتيجه يک بار ديگر ثابت کرد که مربيان ايراني توانايي زيادي در قهرمان پروري دارند، اما همچنان توجهي که بايد به آنها شود، صورت نمي‌گيرد. 

به گزارش فارس، رباني تنها مربي توانمند ايراني نيست و مربيان زيادي در حال حاضر وجود دارند که فقط چند درصد ناچيز از شرايط، امکانات و قرارداد مربيان خارجي را دارا هستند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg