کد مطلب: 204922
آيت‌الله رئيسي مطرح کرد
چهارمحال و بختياري، استاني با ظرفيت‌هاي فراوان/ با همکاري مردم مي‌توان مشکلات استان را رفع کرد
تاریخ انتشار : 1400/03/20 12:11:49
نمایش : 882
نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: چهارمحال و بختياري به سبب آب و هواي خوب و تمدن غني که از آن بهره‌مند است ازجمله استان‌هاي قوي کشور در صنعت گردشگري به شمار مي‌رود، مي‌توان با توسعه اين صنعت در اين استان ميزبان مهمانان و گردشگران زيادي از سراسر ايران و جهان بود.
به گزارش  هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي، نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در برنامه انتخاباتي تلويزيوني در شبکه استاني جهانبين؛ اظهار کرد: مشکلاتي که مردم چهارمحال و بختياري در اين استان با آن مواجه هستند به‌نوعي جفا در حق آنان است.

وي افزود: هيچ‌کدام از مشکلات مردم چهارمحال و بختياري بدون راه‌حل نيست و با تلاش و برنامه‌ريزي مي‌توان گره همه اين مشکلات را باز کرد.

نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به سفر شهريورماه سال 99 به استان چهارمحال و بختياري اشاره و عنوان کرد: در اين سفر مشکلات استان و راهکار حل آن‌ها شناسايي شد، همچنين با ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي اين استان نيز آشنا شدم.

رئيسي ادامه داد: ازجمله مزيت‌هاي چهارمحال و بختياري دارا بودن منابع غني کشاورزي، دام‌پروري و منابع طبيعي است.

وي خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري به سبب آب و هواي خوب و تمدن غني که از آن بهره‌مند است ازجمله استان‌هاي قوي کشور در صنعت گردشگري به شمار مي‌رود، مي‌توان با توسعه اين صنعت در اين استان ميزبان مهمانان و گردشگران زيادي از سراسر ايران و جهان بود.

نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اضافه کرد: از ديگر پتانسيل‌هاي چهارمحال و بختياري وجود منابع انساني تحصيل‌کرده و آماده به کار در اين استان است.

رئيسي خاطرنشان کرد: اين قابل‌قبول نيست استاني با ظرفيت‌هاي ياد شده در حوزه‌هاي مختلف که 2 هزار و 400 شهيد گران‌قدر را تقديم انقلاب اسلامي کرده‌اند با مشکلاتي همچون آمار بالاي بيکاري مواجه باشند.

وي با بيان اينکه مشکلات استان چهارمحال و بختياري با همکاري مردم قابل حل هستند، تأکيد کرد: مسائل مربوط به منطقه شهيدپرور شيخ شبان، کشتارگاه جونقان و ... در حال پيگيري است.

نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران بيان کرد: يکي از دلايلي که مشکلات و معضلات در استاني همچون چهارمحال و بختياري به تعويق افتاده است وجود بروکراسي‌هاي اداري است که آن‌هم با کمک خود مردم قابل حل است.

رئيسي يادآور شد: صنعت کشاورزي، درآمدزايي از گياهان دارويي، آبزي‌پروري و... در چهارمحال و بختياري بايد تقويت شود، با برنامه‌ريزي در اين حوزه‌ها مي‌توان اين استان را هر چه بيشتر توسعه داد.

 وي تصريح کرد: کارگاه‌ها و کارخانه‌ها پيشران توليد هستند و خوشبختانه در چهارمحال و بختياري از اين دست موارد کم نيست، اگر نظام معيوب پرداخت تسهيلات اصلاح شود کارگاه‌ها و کارخانه‌ها براي دريافت تسهيلات دچار مشکلات نخواهند شد.

نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران گفت: يکي از راه‌هاي ايجاد اعتماد عمومي شفافيت در سهميه پرداخت تسهيلات در هر استاني است که اين مهم در چهارمحال و بختياري نيز بايد صورت گيرد.

 
رئيسي افزود: زمينه کار در کشور فراهم است تنها بايد در مسير رضايت خداوند که همان عدالت است، قرار گيرد، يکي از مصاديق عدالت اين است که تسهيلات بدون هيچ مشکل و دغدغه‌اي به دست متقاضيان واقعي برسد.

نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران ادامه داد: از همه مردم، حتي اگر ناراضي، نااميد و سرخورده هستند مي‌خواهم پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شوند، چراکه يقين دارم اعتماد از دست رفته آن‌ها به دولت باز خواهد گشت.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg