کد مطلب: 204923
ايران ۱۰ – کامبوج صفر
مقدماتي جام جهاني فوتبال| گلباران در تپه ماهورهاي منامه/ کامبوج ۱۰ تا خورد؛ ۱۰ تا نخورد!
تاریخ انتشار : 1400/03/22 09:53:50
نمایش : 934
ايران در يک بازي يکطرفه و پرگل کامبوج را با ۱۰ گل شکست داد.

به گزارش هفت چشمه به نقل  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سومين بازي تيم ملي در دور برگشت مرحله مقدماتي جام جهاني در گروه C آسانترين بازي ايران محسوب مي شد. نبرد برابر کامبوج که در بازي رفت در تهران دورقمي شده بود، اما ملاحظات جدول به گونه اي رقم خورده بود که ايران ضمن پيروزي در اين بازي به دنبال برد با گل هاي فراوان بود تا تقاضل گل خود را بالا ببرد و براي بازي سرنوشت ساز و حيثيتي برابر عراق روحيه بگيرد.

از همين رو اسکوچيچ ترجيح داد هيچ چيز را به قضا و قدر نسپارد و با ترکيب اصلي تيمش را در زمين ارنج کند. اسکو براي بازي تنها به حاج صفي، آزمون و بيرو استراحت داد و بقيه نفرات اصلي اش را به زمين فرستاد. اين ترکيب نسبتا ناهمگون و بازي در زمين دوم و ناهموار منامه نيز مزيد بر علت شد تا يک بي نظمي را در زمين شاهد باشيم و در دقايق نخستين اين کامبوج باشد که با پرس از بالا  اجازه پيشروي به ايران را ندهد.
 
با اين وجود حملات ايران آرام آرام شروع شد و با يک ضربه پنالتي قفل بازي شکست تا شاهد بازي يکطرفه باشيم. موج حملات دامنه دار ايران در نيمه نخست برتري را به عدد 4 رساند و اگر سعد عزت اللهي به دنبال زدن گل زيبا نبود و پنالتي را در آخرين دقيقه نيمه نخست از دست نمي داد، برتري ايران 5 گله مي شد.
 
نيمه دوم را اسکوچيچ با تعويض هاي فراوان آغاز کرد و ترجيح داد نفرات اصلي اش را براي بازي حساس با عراق حفظ کند و نفراتي را به زمين بفرستد که تا به امروز بازي نکرده اند. تعويض هاي بي شمار اسکو نظم تيمي ايران را به هم زد ضمن اينکه ميل به تک روي و خودخواهي سبب شد تا موقعيت هاي پرشمار ايران روي دروازه کامبوج کمتر به گل برسد.
 
با اين وجود هر چه جلوتر رفتيم، با هماهنگي بيشتر و البته فرصت طلبي نفرات تازه وارد، گل ها يکي يکي از راه رسيدند و 6 گل ديگر در نيمه دوم به ثمر رسيد تا ايران يک برد پرگل را جشن بگيرد و با گلباران حريف و 3 امتياز خود را مهياي نبرد تعيين کننده با عراق کند.
 
ايران 10
گل ها: عليرضا جهانبخش (16، پنالتي)، شجاع خليل زاده (22)، مهدي طارمي (27)، سور (32، گل به خودي)، ميلاد محمدي (58)، مرتضي پورعلي گنجي (64)، کريم انصاري فرد (77، پنالتي)، کاوه رضايي (80 و 86)، ميلاد محمدي (83)
 
کامبوج صفر
گل ها: -
 
 
جمعه 21 خرداد 1400؛ ساعت 19/ دور برگشت مقدماتي جام جهاني گروه C
داور: کيم جونگ هيئوک
 
ايران:
امير عابدزاده، صادق محرمي، شجاع خليل‌زاده (46- مجيد حسيني)، مرتضي پورعلي‌گنجي، ميلاد محمدي، سعيد عزت‌الهي،  احمد نورالهي (46- ميلاد سرلک)، عليرضا جهانبخش (68- عليرضا جهانبخش)، علي قلي‌زاده (55- مهدي قايدي)، سامان قدوس، مهدي طارمي (46- کريم انصاري فرد)
سرمربي: دراگان اسکوچيچ
 
کامبوج:
کئو سوکسلا، کن چانسوفياک، سوئوي ويسال، تس سامباس (52- سيري بين)، ليم پيسوت، سينگ چانتيا (78- روسيب ساس)، کوچ سوکوم‌فياک (62- کوچ دني)، سوس سوهانا، کئو سوکفنگ (46- نورون مات)، سور روتانا ((62- سووان اوک)، چنگ منگ
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg