کد مطلب: 204936
رهبر معظم انقلاب پس از شرکت در انتخابات:
اولين اثر و نتيجه انتخابات به خود مردم باز مي‌گردد/ مردم ميدان‌دار و صحنه گردان اصلي هستند
تاریخ انتشار : 1400/03/28 18:10:49
نمایش : 984
رهبر معظم انقلاب اسلامي پس از شرکت انداختن آرا خود به صندوق هاي راي در حسينيه امام خميني (ره)، فرمودند: امروز متعلق به مردم است وهر کاري که ملت ايران امروز تا شب انجام بدهند از حضور در کنار صندوق راي و دادن راي، اين سازنده آينده و تعيين کننده سرنوشت چند ساله آنهاست.

به گزارش  هفت چشمه به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي صبح امروز 28 خرداد در نخستين دقايق آغاز راي گيري در سراسر کشور، آرا خود را در حسينه امام خميني (ره) به صندوق انداختند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پس از انداختن راي خود به صندوق فرمودند: امروز ميدان‌دار و صحنه‌گردان اصلي مردم هستند.

ايشان با بيان اينکه مردم هستند که با حضور در کنار صندوق‌هاي راي و با دادن راي در واقع تکليف کلي و اساسي کشور را براي سالهاي آينده معين مي‌کنند افزودند: امروز متعلق به مردم است وهر کاري که ملت ايران امروز تا شب انجام بدهند از حضور در کنار صندوق راي و دادن راي، اين سازنده آينده آنهاست و تعيين کننده سرنوشت چند ساله آنهاست.

حضرت آيت الله خامنهاي با بيان اينکه درست به همين دليل است که عقل و خرد انسان حکم مي‌کند که در اين آزمون بزرگ ملي و سراسري همه شرکت کنند ادامه دادند: اينکه ما دعوت مي‌کنيم مکرراً مردم را به حضور در انتخابات، اولين اثر و نتيجه آن حضور به خود مردم برمي‌گردد.

رهبر انقلاب فرمودند: البته با حضور مردم، کشور و نظام جمهوري اسلامي هم امتيازات بزرگي را در عرصه بين‌المللي به دست مي ‌آورد. لکن آنکه اول منتفع مي‌شود از اين راي دادن خود مردم است.

ايشان ادامه دادند: بياييد و تشخيص بدهيد و انتخاب کنيد و را‌ي بدهيد، اين چيزي است که براي آينده کشور و براي آينده يکايک مردم داراي اهميت است.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg