کد مطلب: 204997
مسئول واحد حقوقي و املاک اداره‌کل ميراث‌فرهنگي چهارمحال و بختياري خبر داد
تبديل 22 جلد سند از ميراث‌فرهنگي چهارمحال و بختياري به سند تک‌برگي
تاریخ انتشار : 1400/05/04 12:27:58
نمایش : 788
مسئول واحد حقوقي و املاک اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري گفت: 22 جلد سند از اسناد جلدي اين اداره‌کل به سند تک‌برگي تبديل شد.
به گزارش هفت چشمه، ليلي خاکسار مسئول واحد حقوقي و املاک اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: 22 جلد سند از اسناد جلدي اين اداره‌کل به سند تک‌برگي تبديل شد.

وي افزود: اين واحد 22 جلد سند دفترچه‌اي و قديمي املاک تحت تصرف اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري را از اداره‌کل امور اقتصادي و دارايي استان تحويل گرفته و پس از تبديل به سندهاي تک‌برگي، به واحد خزانه اداره‌کل امور اقتصادي و دارايي تحويل داده است.

مسئول واحد حقوقي و املاک اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري ادامه داد: اين املاک از سال‌هاي گذشته مشکلاتي شامل نارضايتي همسايگان و همجواران املاک و خودداري آنان از مضاي صورتجلسه‌هاي تعيين حد و حدود، نارضايتي همجواران از قوانين و مقررات ميراث‌فرهنگي و بروز برخي مشکلات براي آنان، نداشتن مساحت و طول و عرض املاک و ثبت نشدن املاک در سامانه شميم سازمان ثبت اسناد و املاک داشته‌اند.

خاکسار تصريح کرد: اين اسناد پس از رفع مشکلات موجود به تک‌برگي تبديل و به اداره کل امور اقتصادي و دارايي چهارمحال و بختياري تحويل داده شد.

وي يادآور شد: اين املاک شامل خانه گله‌داري در چالشتر شهرکرد، قلعه اسفندياري فرخ‌شهر از توابع شهرستان شهرکرد و خانه حفيظي‌ها در بروجن است.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg