کد مطلب: 205002
امام جمعه موقت شهر اردل:
حضور مقتدرانه ناوگان دريايي در رزمايش بزرگ روسيه نشانگر قدرت نظامي ايران است
تاریخ انتشار : 1400/05/08 15:16:21
نمایش : 712
امام جمعه موقت شهر اردل گفت: حضور مقتدرانه ناوگان دريايي در رزمايش بزرگ روسيه توان صنايع دريايي و دفاعي کشور و همچنين با وجود سياست هاي شيطاني و تحريم هاي ظالمانه آمريکا و ديگران جايگاه پيشرفت و توان ملت رو به نمايش گذاشت.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام سيد ياسر حسيني امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با تبريک دهه ولايت و عيد غدير و اعياد اين ماه مبارک به کارکرد دشمنان ولايت در جريان سقيفه اشاره کرد و گفت: بزرگترين و طولاني ترين سانسور تاريخ درباره غدير صورت گرفته،که با کمک توطئه فرهنگي علماي سقيفه و توطئه سياسي  سياستمداران و توطئه نظامي نظاميان و توطئه اوباش صورت گرفت.

حسيني افزود: درباب غدير صحبت کردن ازيک حادثه تاريخي و صحبت کردن از گذشته نيست، غدير به جاي اينکه يک حادثه تاريخي باشد يک واقعه، فرهنگ و مکتب هميشگي است.

وي اظهار کرد:غديرمحور وحدت ميان امت اسلامي است و نبايد به آن با ديدي انحصاري نگاه کردو وظيفه ماتبليغ و رساندن پيام غدير به جهانيان و آيندگان است.

حضور مقتدرانه ناوگان دريايي در رزمايش بزرگ روسيه نشانگر قدرت نظامي ايران است
 
امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به حضور مقتدرانه ناوگان دريايي در رزمايش بزرگ روسيه اشاره و بيان کرد:از جمله پيام اين رزمايش، توان صنايع  دريايي و دفاعي کشور و دوم با وجود سياست هاي شيطاني و تحريم هاي ظالمانه آمريکا و ديگران جايگاه پيشرفت و توان ملت رو به نمايش گذاشتند و نشان دادند که حرکت انقلابي و روحيه انقلابي و مديريت جهادي و تکيه بر ظرفيت داخلي  مي تواند، راه پيشرفت و موفقيت بر فشارهاي دشمنان باشد.

حجت الاسلام حسيني به متفاوت ترين المپيک ورزشي اشاره کرد و افزود: در اين المپيک کيميا عليزاده با حرکت رويارويي با تيم کشورش نشان داد که يک وطن فروش و نمک نشناس است و ورزشکاري چون جواد فروعي دوسند افتخار مدافع حرم و دفاع از سلامت رو در کارنامه اعمال خود دارد و خود را سرباز وطن ناميد همچنين به عمل شايسته دو جوانمرد الجزايري و سوداني در انصراف از مبارزه با نماينده صهيونيستي اشاره کرد.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg