کد مطلب: 205183
جانشين فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري:
برگزاري سومين رويداد فعالان فضاي مجازي بسيج در چهارمحال‌وبختياري/بسيجيان در خط مقدم جنگ نرم هستند
تاریخ انتشار : 1400/08/05
نمایش : 749
سرهنگ مهران مرادي جانشين فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري از برگزاري سومين رويداد تخصصي فعالان فضاي مجازي بسيج هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختياري خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، سرهنگ مهران مرادي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد:  امروز در حال جنگ نرم هستيم که بر خلاف جنگ سخت ظاهر فريبنده‌اي دارد لذا اهميت فضاي مجازي به اندازه انقلاب اسلامي است و سپاه و بسيج نيز تمام‌قد در اين عرصه آمده تا همچون دوران دفاع مقدس، در جنگ نرم نيز سربلند باشد.

وي با اشاره به اينکه  امروز بسيجيان افتخار دارند که در خط مقدم جنگ نرم هستند و در فضاي مجازي و سايبري در برابر تهديدات نرم دشمن به خوبي عرض‌اندام کرده و نقشه‌هاي شوم دشمن را در اين فضا شناسايي مي‌کنند تصريح کرد:  اين افراد يک برنامه‌ريزي خوب در برابر اهداف شوم دشمن دارند و تا امروز نيز توفيقات خوبي را کسب کرده‌اند.

مرادي اظهار کرد: بسيج امروز در عرصه فضاي مجازي با سازماندهي و انسجام‌بخشي به گردان‌هاي سايبري همچون گردان‌هاي دفاع مقدس يک سازمان خوب و منسجمي را در سراسر استان تشکيل داده که از خداوند مي‌خواهيم ادامه‌دهنگان خوبي در اين مسير باشيم.

جانشين فرمانده سپاه قمربني‌هاشم(ع)استان با بيان اينکه سومين رويداد توليد محتوا همزمان با سراسر کشور در استان نيز برگزار خواهد شد، گفت: اين رويداد يک رزمايش است که به واسطه آن به اهداف مورد نظر برسيم و در جهت انسجام رده‌هاي مختلف بسيج گام برداريم.

مرادي با بيان اينکه بسيجيان فضاي مجازي در اين حوزه به سرعت وارد عمل مي‌شوند و در کمترين زمان هشتگ‌هايي که اعلام مي‌شوند را به ترند تبديل مي‌کنند گفت: يکي از قابليت‌هاي خوب استان فضاي مجازي است.

وي به اهداف دشمن در فضاي مجازي اشاره و بيان کرد: سست کردن بنيان خانواده، از بين بردن عفت عمومي و حياي اجتماعي، ايجاد تفرقه ميان مردم، افزايش يأس و نااميدي در جامعه، بدبين کردن مرم نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مقابله با باورهاي ديني از جمله اهداف شوم دشمن است که اميدواريم در اين عرصه نيز بتوانيم گام محکمي برداريم و شرمنده امام راحل، شهدا و نائب برحق امام زمان(عج) نباشيم.

مرادي در پايان خاطر نشان کرد: مرحله استاني سومين رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.
 
انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg