کد مطلب: 205237
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري؛
بکوشيد کارها در چهارمحال و بختياري سرعت بيشتري پيدا کند
تاریخ انتشار : 1400/09/11 10:06:44
نمایش : 678
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: بکوشيد کارها در استان رواني بيشتري پيدا کند، امور به شدت به کندي پيش مي رود که شايد بخشي از آن به دليل پيچيدگي هاي اداري باشد اما همين پيچيدگي ها هم حل مي شوند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام صبح امروز در شوراي اداري چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: اينکه مردم به در خانه مسؤولان مي آيند تا گره ايي از کارشان باز کنند، نعمت است که نصيب اين مسؤولان شده است. 
 
وي افزود: بايد هم گوينده درستي باشيم و صادقانه حرف بزنيم و هم شنوده خوبي باشيم و از آن به غفلت نگذريم. 
 
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري ادامه داد: يکي از مهم ترين ها در جايگاه مديريت زهد است، زهد يعني به معاني واقعي بي اعتنا بودن به اقبال هاي دنيوي، زهد اين است که انسان به اقبال هاي دنيوي نه بگويد که لازمه آن تقوي است. 
 
نکونام عنوان کرد: بايد شاکر اقبال معنوي باشيم اما اقبال دنيوي در ظاهر، مال و منال، شهرت و... است که نبايد به آن ها دلخوش کرد. 
 
وي خاطرنشان کرد: اگر انسان به واسطه تقوي زاهد شد تبديل به يک مدير حکيم مي شود، اين مدير ارباب رجوع را از خود نمي راند، کار ها را سريع انجام مي دهد و آن ها را از امروز به فردا نمي اندازد. 
 
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري اضافه کرد: بکوشيد کارها در استان رواني بيشتري پيدا کند، امور به شدت به کندي پيش مي رود که شايد بخشي از آن به دليل پيچيدگي هاي اداري باشد اما همين پيچيدگي ها هم حل مي شوند. 
 
نکونام با اشاره به اينکه نظارت ها و تسهيل در امور بايد باشد تا کار جهادي به پيش برود، بيان کرد: نگاه به مسائل فرهنگي عميق تر باشد، به نماز، امر به معروف و نهي از منکر، اخلاقيات و... در ادارات دولتي توجه ويژه صورت گيرد. 
 
انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg