کد مطلب: 205238
هادي‌پور: اين مدال‌ها هستند که باعث اهميت به ورزشکاران مي‌شوند/ براي المپيک حتي بيشتر از جانم مايه گذاشتم
تاریخ انتشار : 1400/09/11 10:11:30
نمایش : 854
ملي‌پوش المپيکي تکواندوي ايران گفت: براي المپيک حتي بيشتر از جانم مايه گذاشتم، اما متأسفانه در کشور ما ارزشي نداشت و بايد با اين قضيه کنار بيايم.

به گزارش هفت چشمه، آرمين هادي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: در اين دوران تنها چيزي که خوب پيش مي‌رود، روند درمان مصدوميتم است. حسابي در حال درمان هستم تا به اميد خدا هر چه زودتر به شرايط ايده‌آل برسم. بعد از پايان رقابت‌هاي المپيک و در آن شرايط بد روحي، رباط صليبي و مينيسکم را جراحي کردم و با سختي‌هايي که پشت سر گذاشتم در حال حاضر از لحاظ وضعيت رواني و بدني شرايط خوبي دارم. فکر مي‌کنم دو سه ماه بيشتر به پايان دوران دوري‌ام از تکواندو نمانده است تا دوباره به ميادين بازگردم.

وي در مورد شانسش براي حضور در مسابقات جهاني گفت: مهمترين رويداد ورزشي دنيا المپيک است و وقتي در اين رويداد معتبر آن اتفاق برايم افتاد، ديگري عجله‌اي براي بازگشت نخواهم داشت. دو مدال مسابقات جهاني را دارم و حضور در اين مسابقات وسوسه‌ام نخواهد کرد تا زودتر بازگردم. هيچ وقت فکر نمي‌کردم در المپيک حذف شوم، اما شرايطي رقم خورد که از دستم خارج بود و با اين اتفاق سخت در نهايت کنار آمدم. در حال حاضر نيز عجله‌اي ندارم و اگر به بهبودي رسيدم و توانستم نظر کادر فني را جلب کنم، در مسابقات جهاني حضور خواهم داشت، اما اگر از لحاظ جسماني و بدني به آمادگي نرسم، قيد مسابقات جهاني را خواهم زد.

دارنده يک مدال نقره و يک مدال برنز جهان راجع به خارج شدن از شوک رواني اتفاقات المپيک توکيو گفت: در گذشته فکر مي‌کردم که در ورزش ايران، ورزشکاران اهميت دارند، اما متوجه شدم که هر چقدر که تلاش کنيد و حتي از جان‌ مايه بگذاريد، اين مدال‌ها هستند که باعث اهميت به ورزشکاران مي‌شوند. براي المپيک حتي بيشتر از جانم مايه گذاشتم، اما متأسفانه در کشور ما ارزشي نداشت و بايد با اين قضيه کنار بيايم.

هادي‌پور خاطرنشان کرد: وقتي ما مدال‌ کسب مي‌کنيم و کسي به ما زنگ نمي‌زند، طبيعي است که در صورت عدم کسب مدال کسي جواب سلام ما را ندهد. خدا را شکر دوستانم و عوامل فدراسيون تکواندو حضور دارند تا هر کاري داشته باشم با آنها در ميان بگذارم. در ايران ورزشکار هميشه بايد در ايده‌آل خود باشد و نبايد هيچ وقت اُفت کند. اُفت ورزشکار باعث خواهد هزار حرف پشت او در بيايد و اين مسائل طبيعي است. البته مردم هميشه به ما لطف و محبت داشتند.

وي در واکنش به اينکه گفته مي‌شود ايران ديگر در ميان قدرت‌هاي تکواندوي دنيا حضور ندارد، تصريح کرد: اين صحبت کاملاً اشتباه است. ما در مسابقات جهاني دوره گذشته با وجود تمام بلاهايي که سرمان آوردند، موفق به کسب دو مدال شديم. در مسابقات گرندپري نيز هميشه موفق به کسب مدال شديم و فقط در المپيک دست خالي بازگشتيم. با اين شرايط چرا بايد گفت ايران در ميان قدرت‌هاي دنيا نيست؟ نبايد فراموش کرد  سه ماه قبل از المپيک هوگوهاي استاندارد به دست ما رسيد، اما اين هوگو با هوگوهايي که در المپيک وجود داشت زمين تا آسمان تفاوت داشت. کشورهاي ديگر دنيا در حال سرمايه‌گذاري هستند و نتيجه اين سرمايه‌گذاري را نيز مي‌بينند. ما نيز بايد به گونه‌اي حرکت کنيم که عقب نمانيم.

دارنده سه مدال طلاي مسابقات المپيک دانشجويان درباره حضورش در المپيک پاريس گفت: کل زندگي خود را تا الان گذاشتم و بعد از اين نيز تا زماني که احساس کنم مي‌توانم کارهاي بزرگي انجام بدهم، ادامه خواهم داد. مطمئن باشيد هيچ وقت ميدان را خالي نخواهم کرد، مگر اينکه احساس کنم ديگر جايم در تکواندو نيست. تا آن روز تمام وقت و اولويت‌هايم تکواندو خواهد بود تا مدال المپيک که کلي براي آن درد و زجر کشيديم را کسب کنم.

هادي‌پور در پايان با آرزوي موفقيت براي ملي‌پوشان تکواندو، گفت: براي اين بچه‌ها و کادر فني در مسابقات جهاني آرزوي موفقيت مي‌کنم و در کنار تمام بچه‌ها خواهم بود. هر موفقيتي براي تکواندو کسب شود همه نفع آن را خواهيم برد و اين منفعت  براي همه خواهد بود. براي همديگر خوب بخواهيم تا اتفاقات خوب بيفتد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg