کد مطلب: 205309
تحليلگر مسائل سياسي؛
حمله موشکي به پايگاه عين الاسد آبروي آمريکا را در جهان برد
تاریخ انتشار : 1400/10/18
نمایش : 863
خداداد خدادادي گفت:سپاه با حمله موشکي به عين الاسد سيلي محکمي به آمريکا زد و آبرويش را درجهان ريخت.
به گزارش  هفت چشمه، خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن تسليت  شهادت سردار سليماني  با اشاره سالروز حمله موشکي به عين الاسد گفت: عين الاسد اصلي ترين پايگاه آمريکا در کشور عراق بود که در حمله موشکي ايران به شدت تخريب شد و خسارت سنگيني را براي آمريکا به دنبال داشت. 

خدادادي افزود:نيروهاي مقتدر نظامي ايران بعد از جنايت بزرگ آمريکاي خبيث در به شهادت رساندن شهيد والامقام حاج قاسم سليماني، ابومهدي المهندس و همراهان شهيدشان با حمله موشکي به پايگاه آمريکايي عين الاسد قدرت نظامي ايران را به رخ جهانيان کشاندند.

وي ادامه داد: همچنين اين پاسخ به دشمن اثبات کرد که آمريکا و جنايتکاران عالم در برابر قدرت ايران اسلامي توان پاسخگويي و مقابله ندارند و تمام تهديدات آنها تو خالي است.

اين تحليلگر مسائل سياسي بيان کرد: اين اقدام تاريخي نيروهاي مسلح پعد از حضور ده ها ميليوني مردم قدرشناس در تشييع پيکر مقدس شهداي مقاومت، دومين سيلي محکم مردم ايران به آمريکاي جنايتکار بود.

خدادادي با بيان اينکه اين حرکت در کنار اثبات اقتدار و صلابت نيروهاي مسلح ايران اسلامي، هيمنه پوشالي آمريکا را فرو ريخت، افزود: همچنين اين حرکت آبروي آمريکا را در منطقه و جهان را از بين برد و يوم الله غرور آفرين اقتدار ملي و سيلي به شيطان بزرگ را آفريد.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg