کد مطلب: 205629
ايران يک - الجزاير ۲؛
شکست يوزهاي پارسي مقابل تيم نصفه‌ونيمه آفريقايي/ زنگ خطر در حوالي رختکن تيم ملي؛ وضعيت اصلاً خوب نيست!
تاریخ انتشار : 1401/03/23
نمایش : 628
ديدار تدارکاتي تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و الجزاير با پيروزي جنگ‌جويان صحرا خاتمه يافت.

به گزارش هفت چشمه به نقل از دانا؛ تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و الجزاير در قالب يک ديدار تدارکاتي پيش از رقابت‌هاي جام جهاني ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه القطر شهر دوحه، با حدود ۲۰ دقيقه تأخير نسبت به زمان اعلام شده نخست از حوالي ساعت ۲۲:۵۰ دقيقه امشب، يک‌شنبه - ۲۲ خردادماه به مصاف يک‌ديگر رفتند.

علت تأخير بيش از ۲۰ دقيقه‌اي در آغاز اين بازي، گم کردن راه استاديوم القطر توسط راننده اتوبوس حامل کاروان الجزايري‌ها در شهر دوحه عنوان شده بود که علتي عجيب و باورنکردني به‌نظر مي‌رسيد. هر چند اين ديدار به علت فوت ناگهاني يک عضو از تيم‌هاي ملي الجزاير، تأخيري يک دقيقه‌اي را هم مجدداً در پي داشت.

شاگردان جمال بلماضي که با ترکيبي از بازيکنان جوان، کم‌تجربه و چند بازيکن انگشت‌شمار باتجربه پا به اين ديدار کم‌اهميت‌شان مقابل ايران گذاشته بودند، از همان دقايق ابتدايي برتري‌شان نسبت به تفکرات دراگان اسکوچيچ را اثبات کردند تا پسران ملي‌پوش فوتبال ايران در اکثر دقايق سردرگم و باتعلل به بازي بپردازند.

در بيش‌تر دقايق نيمه نخست؛ توپ و ميدان با اختيار عمل در سيطره بازيکنان آفريقايي قرار داشت و بازيکنان اين تيم بارها با استفاده از ناهماهنگي قلب خط دفاعي تيم ملي ايران، دروازه‌مان را مورد تهديد قرار دادند. تعلل و ناهمگوني بازيکنان منتخب اسکوچيچ در دفاع مياني تيم ملي باعث شد تا امير عابدزاده براي دفع توپ‌ها بارها به خطر و ريسک تن بدهد.

در دقايق منتهي به پايان نيمه اول اما بالاخره تلاش‌هاي بازيکنان سبزپوش نتيجه داد تا جنگ‌جويان صحرا با استفاده از لو رفتن توپ در دفاع تيمي ايران، دروازه امير عابدزاده را باز کنند و اين نتيجه را تا پايان نيمه حفظ کنند تا يوزهاي پارسي در ۴۵ دقيقه اول با باخت پا به رختکن مسابقه بگذارند.

در نيمه دوم ولي کمي ورق به سود فوتباليست‌هاي ايراني برگشت و دراگان اسکوچيچ که بالاخره نقص سيستم ابتدايي‌اش را فهميده بود، با چند تغيير در ترکيب بازي را به تعادل کشاند. از اين رو حملات بازيکنان ايراني بيشتر شد تا بالاخره پاي کاپيتان جهانبخش به گلزني و به تساوي کشاندن بازي باز شود.

شادي پس از اين گل اما ديري نپاييد؛ چرا که باز هم روي اشتباه خط تدافعي به خصوص اميد نورافکن که به پست تخصصي‌اش هم بازگشته بود، توپ در اختيار الجزايري‌ها قرار گرفت تا آن‌ها باز هم روي اشتباه و تعلل بازيکنان ما به گل برسند و برتري‌شان را حفظ کنند.

ايران يک
گل: عليرضا جهانبخش - ۶۴

الجزاير ۲
گل: رياض بن‌عياد - ۴۴، محمد عموره - ۸۳

ترکيب ايران: امير عابدزاده، احسان حاج‌صفي (اميد ابراهيمي - ۴۶)، اميد نورافکن، سيدمجيد حسيني، صادق محرمي، احمد نوراللهي (مهدي مهدي‌پور - ۷۱)، سعيد عزت‌اللهي (ميلاد سرلک - ۴۶)، علي قلي‌زاده (اميرحسين حسين‌زاده - ۷۱)، سردار آزمون (عارف آقاسي - ۴۶)، عليرضا جهانبخش (الله‌يار صيادمنش - ۸۴) و مهدي طارمي.
 
ترکيب الجزاير: آنتوني ماندريا، حکيم زدادکه، محمد امين توقاي، احمد توبا، رياض بن‌عياد، رشيد غزال، بلال براهيمي، عبدالقادر بدران، عبدالقادر کادري، آدم زرقان و اسماعيل بن‌ناصر.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg