کد مطلب: 215645
جهانبين نيوز گزارش مي‌دهد:
روستايي با حداقل امکانات اوليه در اردل/ محروميت درچويلان موج مي زند
تاریخ انتشار : 1401/04/04
نمایش : 1009
مرم روستاي چويلان شهرستان اردل سال‌ها بدون حداقل امکانات اوليه زندگي، روزگار مي گذرانند و اين روزها از دولت مردمي خواستند که مشکل آنها را حل کنند.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز، جاده‌ها و خيابان‌هاي هموار نه تنها در شهر‌هاي بزرگ و کوچک موضوع مهمي است بلکه در روستا‌ها نيز به مراتب از موضوعات مهمي به شمار مي‌آيد.

نادعلي باقري عضو شوراي اسلامي ر ستاي چويلان در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اينکه روستاي چويلان از حداقل هاي امکانات محروم است  گفت:روستاي چويلان از توابع شهرستان اردل است که در استان چهارمحال و بختياري واقع شده و مانند برخي از روستا‌هاي ديگر جاده هموار ندارد و تردد را براي اهالي اين روستا با مشکلاتي مواجه کرده است.

باقري افزود:مشکل آنتن دهي تلفن هم به شدت احساس مي‌شد با اينکه اين منطقه صعب العبور است و  نياز به ارتباطات ثابت به شدت احساس مي‌شود اما همچنان در اين مناطق هم مشکل آنتن دهي وجود دارد و اتصال اينترنت نيز وجود ندارد و حتي عدم آنتن‌دهي شبکه‌هاي ديجيتال در اين روستا سبب گرايش  مردم به ماهواره شده و انتظار مي‌رود صدا و سيماي استان در اين زمينه همکاري لازم را براي رفع اين مشکل داشته باشد.

سياوش سليماني رئيس شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري در اين خصوص اظهار داشت:مطالبه مردمان اين روستا را پيگير  شديم و به زودي در جلسه استان براي حل مشکلات اين روستا تصميماتي گرفته خواهد شد.

سليماني افزود: در سال 1401 که به عنوان سال توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين نامگذاري گرديده است، اميدواريم با وحدت و انسجام کمک کنيم در راستاي پيشرفت کشورمان، اين شعار محقق گردد.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg