کد مطلب: 215655
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
بيان حقايق مهم ترين رسالت يک خبرنگار/ نقش رسانه در جهاد تبيين بسيار موثر است
تاریخ انتشار : 1401/04/14 08:32:59
نمایش : 713
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: امروز يکي از رسالت‌هاي مهم اهل رسانه اين است که آنچه به رهبري امام راحل در انقلاب اسلامي شکل گرفت و درحقيقت تمامي حقايق را بنويسند و مکتوب نمايند تا ماندگار شوند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ «علي محمد اکبري» فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) صبح امروز در ديدار با خانواده تنها شهيد عرصه رسانه استان، شهيد وهاب شهراني کراني و رونمايي از پوستر ششمين جشنواره رسانه‌اي ابوذر اظهار کرد:  امروز توفيق پيدا کرده ايم در جمع خانواده شهيد رسانه استان که در ابتداي انقلاب اسلامي در عرصه رسانه فعاليت‌هاي بسيار ارزشمندي داشت و هرجا نياز بود حضور پيدا کرده و مسئوليت‌هاي بسياري را در اين حوزه برعهده داشت، باشيم.

وي با اشاره به اينکه  شهيد وهاب شهراني کراني در عرصه رسانه به عنوان شهيد شاخص استان چهارمحال و بختياري شناخته شده تصريح کرد: به همين مناسبت هرساله جشنواره ابوذر برگزار مي شود که خوشبختانه يکي از جشنواره هاي بسيار موثر و پر توفيقي است.

اکبري خاطر نشان کرد: در سال 1381 روز قلم مصوب شد و در تقويم ايران نيز 14 تيرماه با عنوان روز قلم به ثبت رسيد، در قرآن کريم نيز سوره‌اي به نام قلم و همراه با قسم به قلم و آنچه که مي‌نويسد وجود دارد و اين نشان‌دهنده اهميت اين موضوع است، امروز نيز يکي از رسالت‌هاي مهم اهل رسانه اين است که آنچه به رهبري امام راحل در انقلاب اسلامي شکل گرفت و درحقيقت تمامي حقايق را بنويسند و مکتوب نمايند تا ماندگار شوند.

اکبري با اشاره به  فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص جهاد تبيين خاطر نشان کرد: يکي از موضوعات مهم  جهاد تبيين است و نقش رسانه در اين امر بسيار پررنگ است.

وي با اشاره به اينکه مجموعه بسيج و به ويژه بسيج رسانه‌ سپاه قمربني هاشم(ع) امادگي دارد از تمامي ظرفيت‌هاي رسانه‌اي موجود در چهارمحال و بختياري بهره‌مند شود گفت: يکي از ضرورت هاي امروز کشور  اميد آفريني است که بسيج رسانه بايد در اين راستا تلاش کند  چراکه افرادي وجود دارند که به دنبال گسترش نااميدي در جامعه هستند و مجموعه رسانه و افراد اهل قلم بايد با بيان حقايق و تلاش‌هاي موجود در انقلاب اسلامي با اين افراد مقابله کنند و سعي در اميدآفريني داشته باشند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg