کد مطلب: 245893
امام جمعه موقت شهر اردل؛
آمريکا توان مشاهده پيشرفت و قدرت ايران اسلامي را ندارد
تاریخ انتشار : 1401/09/11
نمایش : 473
سيد ياسين حسيني گفت:آمريکا توان مشاهده پيشرفت و قدرت ايران اسلامي را ندارد به همين خاطر در مسير پيشرفت ملت ايران سنگ اندازي مي کند.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز، حجت الاسلام سيد ياسين حسيني امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با بيان اينکه تقوا و صبر کليد رسيدن به پيروزي و سعادت است، اظهار داشت:صبر به‌معناي آن است که در اطاعت، ترک معصيت و هنگام مصائب و مشکلات انسان پايداري اختيار کند و ثابت‌قدم بماند.

حسيني افزود:تقوا اين است که انسان از حقوق‌الله، حقوق‌الناس و از خلاف شرع و خلاف سنت پرهيز کند،هرگاه صبر و تقوا با هم باشند، مايه پيروزي هستند. نصرت الهي با صبر و تقوا نصيب انسان‌ها مي‌شود.

آمريکا توان مشاهده پيشرفت و قدرت ايران اسلامي را ندارد
 
حجت الاسلام  سيد ياسين حسيني در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به پيشرفت ايران اسلامي در زمينه نظامي ،پزشکي  و ساير زمينه ها گفت:آمريکا توان مشاهده پيشرفت و قدرت ايران اسلامي را ندارد  به همين خاطر در مسير پيشرفت ملت ايران سنگ اندازي مي کند.

حسيني بيان کرد:دشمنان پس از پيروزي انقلاب تمام توطئه‌ها از توطئه نظامي تا فتنه‌هاي مختلف ديگر را به کار بستند که بتوانند استقلال ايران را از بين ببرند ولي ملت ايران با پيروي از ولايت فقيه نگذاشتند دشمن به هيچ يک از اهدافش دست پيدا کند.

وي خاطرنشان کرد: امروز در مباحث نظامي ما از جمله پيشرفته‌ترين کشورهاي جهان هستيم  و يکي از دلايلي که آنها با ما دشمن هستند اين است که در مسائل نظامي و هسته‌اي به پيشرفت دست پيدا کرده‌ايم.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg