کد مطلب: 184032
قاليباف در صحن علني مجلس:
انقلاب اسلامي گام اول خود را مقتدر برداشته است
تاریخ انتشار : 1399/03/11 09:11:48
نمایش : 1199
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: نگاهي کلان به گذشته ۴۰ ساله و جايگاه فعلي جمهوري اسلامي نشانگر اين است که عليرغم ضعف هاي کارکردي و رفتاري و کاستي هاي مرتفع نشده، توانسته گام اول خود را محکم و مقتدر بردارد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  محمد باقر قاليباف رئيس مجلس شوراي اسلامي امروز در ابتداي جلسه علني روز يکشنبه مجلس شوراي اسلامي طي سخناني، گفت: سلام بر روح پر فتوح امام(ره)، بنيان گذار نظام مقدس جمهوري اسلامي و سلام بر رهبر فرزانه و حکيم انقلاب حضرت آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي و سلام بر شهداي گلگون کفن دفاع مقدس، شهداي خدمت و شهداي مقدس به خصوص شهداي مظلوم مقاومت و مدافعان حرم در تمام بلاد اسلام و درود خداوند بر سيدالشهداي مقاومت، نماد ايستادگي در برابر زورگويان، يار صديق و مطيع رهبر انقلاب سردار سرافراز اسلام، شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني.

وي اظهار داشت:  مجلس يازدهم در برهه حساسي از انقلاب اسلامي و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوم آن و در حالي که جمهوري اسلامي با مجموعه اي از قدرت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهديدها روبروست با همدلي و وحدت ميان مردم براي حل مشکلات آنها آغاز به کار مي کند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: نگاهي کلان به گذشته ۴۰ ساله و جايگاه فعلي جمهوري اسلامي نشانگر اين است که عليرغم ضعف هاي کارکردي و رفتاري و کاستي هاي مرتفع نشده، توانسته گام اول خود را محکم و مقتدر بردارد.

وي افزود: اين واقعيت انکار ناپذير است که جمهوري اسلامي در برابر همه پيکره کشور در همه حيطه هاي امنيتي، مقاومت کرده بدون اينکه از آرمان هاي اصلي خود ذره اي عقب نشيني کند.

ادامه دارد...

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg