کد مطلب: 204698
رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري خبر داد
استقرار پليس در مبادي ورود و خروجي به استان خوزستان
تاریخ انتشار : 1399/12/12 09:47:16
نمایش : 1116
رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري گفت: مأموران نيروي انتظامي در مجموعه پليس‌راه با عوامل دخيل در امر ترافيک به‌ويژه عوامل امدادي در مبادي ورودي و خروجي شهرستان لردگان، کوهرنگ و بخشي از اردل مستقر هستند.
به گزارش هفت چشمه، غلامعلي نوربخش رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: بنا بر تدابير ستاد کرونا استان در حال حاضر مأموران نيروي انتظامي در مجموعه پليس‌راه با عوامل دخيل در امر ترافيک به‌ويژه عوامل امدادي در مبادي ورودي و خروجي شهرستان لردگان، کوهرنگ و بخشي از اردل مستقر هستند.

وي ادامه داد: با توجه به وضعيت قرمز کرونايي در استان خوزستان، نيروي انتظامي در مبادي ورودي و خروجي شهر به جهت کنترل خودروهاي شخصي مستقر شده است و با جديت در حال کنترل خودروها هستند.

رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري عنوان کرد: خودروهايي که قصد عبور و مرور از محورهاي ذکر شده را دارند ضمن اعمال قانون از تردد آن‌ها جلوگيري خواهد شد.

نوربخش تأکيد کرد: رانندگاني که قصد عبور از محورهاي چهارمحال و بختياري به‌ويژه در مرزهاي بين استان‌هاي خوزستان و کهگيلويه و بوير احمد را دارند از تردد خودداري کنند تا با همکاري يکديگر از شيوع بيماري کرونا در اين استان جلوگيري کنيم.

وي اضافه کرد: در حال حاضر تردد از سمت استان اصفهان مشکلي ندارد.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg