کد مطلب: 205184
مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري:
سومين رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1400/08/06 09:43:40
نمایش : 706
ياسر بياتي مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري، گفت: مرحله استاني سومين رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه، ياسر بياتي مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: رويداد توليد محتواي ديجيتال توسط سازمان فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري با همکاري آموزشکده فني و حرفه اي دختران شهرکرد هم زمان با سراسر کشور از 12 تا 14 آبان ماه در اين استان برگزار مي شود.
 
وي با اشاره به اينکه رويداد در سه بخش پويانمايي، بازي هاي ويژه تلفن همراه و  نرم افزارهاي ويژه تلفن همراه برگزار مي‌شود، افزود: شرکت براي عموم آزاد است و علاقه‌مندان در قالب تيم‌هاي سه تا پنج نفره مي‌توانند در اين رويداد حضور داشته باشند.

بياتي با بيان اين‌که افتتاحيه رويداد ۱۲ آبان ماه راس ساعت هشت صبح آغاز مي‌شود، عنوان کرد: ۱۱ آبان‌ماه تيم‌هاي شرکت کننده در محل برگزاري رويداد مستقر مي‌شوند و ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور موضوعات رويداد اعلام و شرکت کنندگان به رقابت مي‌پردازند.

مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري با بيان اينکه شرکت‌کنندگان در يک رزمايش ۴۸ ساعته به رقابت مي‌پردازند، تصريح کرد: تيم‌هاي شرکت کننده ۴۸ ساعت در اين رزمايش حضور دارند و خروج از محل برگزاري رويداد ممنوع است و در پايان، توليدات مورد داوري قرار مي‌گيرد و در اختتاميه مراسم تيم‌هاي برگزيده اعلام مي‌شوند.

وي خاطر نشان کرد: به تيم‌هاي برگزيده هر بخش جوايز نفيسي اهدا و به مسابقات کشوري که ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در تهران برگزار مي‌شود، راه مي‌يابند.

بياتي شناسايي افراد متخصص در حوزه توليدات ديجيتال، توانمندسازي و ايجاد اشتغال را از مهم‌ترين اهداف برگزاري رويداد برشمرد و گفت: در پايان اين رقابت فشرده، تيم‌هاي برگزيده در اين سه بخش معرفي و محصولات آن‌ها با هدف تجاري‌سازي و افزايش ظرفيت اشتغال جبهه انقلاب اسلامي، مورد حمايت قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg