کد مطلب: 245866
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
ضرورت نقش آفريني و کنش گري در فضاي مجازي/پيروزي در نبرد رسانه اي از آن ماست
تاریخ انتشار : 1401/08/26
نمایش : 539
سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: لازم است که ما فرزندان ايران و کساني که دل در گرو انقلاب دارند و آن هايي که در انتظار هستند که يک ايران مستقل به پيش رود و همچنان قوي و مستقل باقي بماند، بايد در عرصه هاي رسانه و فضاي مجازي نقش آفريني کنند.
به گزارش هفت چشمه؛ سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه بازديد از رويداد توليد محتوا ديجيتال بسيج چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد:  در شرايطي که دشمنان ملت ايران جنگ ترکيبي گسترده اي را عليه ايران به راه انداختند و از برجسته ترين وجوه اين جنگ ترکيبي برنامه هايي است که از طريق رسانه هاي نظام سلطه و ابزارهايي که عليه اين رسانه ها و فضاي مجازي دارند،  فکر نسل جوان ما را هدف قرار گرفته اند.
 
وي با اشاره به اينکه رويکرد دشمن نا اميد کردن جوانان و عموم ملت ايران است تصريح کرد: دشمن در اين عرصه همه تلاش خود را به کار گماشته،  تلاش مي کند و سرمايه گذاري انجام مي دهد،  لازم است که ما فرزندان ايران و کساني که دل در گرو انقلاب دارند و آن هايي که در انتظار هستند که يک ايران مستقل به پيش رود و همچنان قوي و مستقل باقي بماند، بايد در عرصه هاي رسانه و فضاي مجازي نقش آفريني کنند.
 
سليماني خاطر نشان کرد:  کنش گري و نقش آفريني در فضاي مجازي يک امر حتمي و ضروري  براي همه کساني که دل گرو انقلاب دارند. 
 
وي با بيان اينکه امروز شاهد اين هستيم که در سراسر کشور در همه استان ها فرزندان خلاق و مبتکر اين مردم در حال توليد محتوا براي پاسخ به ذائقه نوجوانان و جوانان هستند گفت: جوانان ما با توليد محتوا و انتشار گسترده يک قدم محکمي در جهت غلبه بر سلاطين و شياطين رسانه اي بردارند. 
 
سليماني در پايان اظهار کرد:  ملت ايران در اين نبرد رسانه اي با تلاش و مجاهدت اين نوجوانان و جوانان پيروز خواهند شد،  همان طور که در ساير نبردها پيروزي از آن نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است. 
 
انتهاي پيام/۱٠۲٠ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg