کد مطلب: 296463
امام جمعه شهرستان اردل؛
وحدت و همدلي رمز توسعه و پيشرفت شهرستان است
تاریخ انتشار : 1403/01/01
نمایش : 143
امام جمعه شهرستان اردل گفت:وحدت و همدلي رمز توسعه و پيشرفت شهرستان است و با حفظ اتحاد و انسجام و همدلي مي توانيم تمام موانع و مشکلات را از پيش رو برداريم و شرايط را براي توسعه همه جانبه شهرستان فراهم کنيم.
حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک فرا رسيدن سال جديد و عيد نوروز 1403 با اشاره به نامگذاري سال جديد و شعار سال بسيار مهم رهبري معظم انقلاب ( مدظله العالي) با عنوان «جهش توليد با مشارکت مردم» ، گفت: تحقق ايران قوي با مشارکت جدي مردم در توليد و اقتصاد قطعاً محقق خواهد شد.

محمدي افزود: يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي امامين انقلاب از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، مشارکت جدي مردم در تمامي عرصه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي کشور است و هدف اصلي آن هم توليد قدرت براي نظام مقدس جمهوري اسلامي با پشتوانه مردمي است.

وي خطاب به مردم و مسئولين شهرستان اردل که  سال 1403  سالي پرشتاب براي پيشرفت اين شهرستان گردد و اين محقق نمي‌گردد مگر با همدلي و وحدت گفت:وحدت و همدلي رمز توسعه و پيشرفت شهرستان است و با حفظ اتحاد و انسجام و همدلي مي توانيم تمام موانع و مشکلات را از پيش رو برداريم و شرايط را براي توسعه همه جانبه شهرستان فراهم کنيم.

امام جمعه شهرستان اردل  در پايان با اشاره به وجود تحريم‌هاي ظالمانه کشورهاي استکباري و تهديدهاي مختلف عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران، خاطرنشان کرد: مردمي سازي اقتصاد و توليد بسياري از مشکلات و تهديدها را به فرصت تبديل خواهد کرد و ملت بزرگ ايران ثابت کرده‌اند در مسير توسعه و پيشرفت کشور مصمم و جدي هستند و مسئولان بايد از همه ظرفيت‌هاي مردمي بهره گرفته و براي تحقق شعار سال ( جهش توليد با مشارکت مردم ) مجاهدت و تلاش لازم است.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg