کد مطلب: 296468
آشتياني در گفتگو با دانا مطرح کرد؛
ادامه مسير توانمندسازي نظامي و توسعه فضايي در سال جديد
تاریخ انتشار : 1403/01/08 12:20:46
نمایش : 138
وزير دفاع با تمرکز بر توانمندسازي نظامي و توسعه فضايي، اعلام کرد که در سال جديد نيز از همان مسير پيشروي کرده و ادامه‌ي راهبرد توانمندسازي نظامي در حفظ امنيت و توسعه فضايي در دستور کار سال جديد قرار دارد.

به گزارش هفت چشمه، امير محمدرضا آشتياني وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ درباره برگزاري رزمايش دريايي مشترک ايران، روسيه و چين در آبهاي درياي عمان که در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، بيان کرد: "سه کشور بزرگ و قدرتمند جهان برنامه‌ريزي کرده و يک رزمايش مرکب را اجرا نموده‌اند که هدف اصلي آن، ارايه توانمندي‌ها در حفظ و ثبات امنيت در منطقه است.

وي افزود: کشورهايي مانند عمان، آذربايجان و پاکستان نيز ناظران اين رزمايش بوده‌اند که اين موضوع نشان‌دهنده اهميت بيشتر اين رزمايش است.

آشتياني با اشاره به برنامه‌هاي وزارت دفاع در سال ۱۴۰۳ تصريح کرد: ما همان مسيري که تاکنون دنبال کرده‌ايم و منجر به اين توانمندي‌هاي بزرگ شده است را انشاالله همين مسير را ادامه خواهيم داد.

وزير دفاع با تاکيد بر اينکه در زمينه فضايي نيز در سال جديد پيشرفت‌هاي خوبي خواهيم داشت، گفت: ماهواره‌ بر سيمرغ موفقيت بزرگي بود بنابراين دامنه فعاليت‌مان در اين زمينه را گسترش خواهيم داد.

انتهاي خبر/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg